سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

تیم ستاره هشتم بعنوان نائب قهرمان استان خراسان رضوی با 50 تیم دیگر در سطح کشور به رقابت خواهد پرداخت و در صورت موفقیت به لیگ برتر فوتسال جوانان کشور راه خواهد یافت.
نوریان مدیر عامل باشگاه گفت: تمرینات تیم بعد از پایان مرحله استانی بطور مستمر ادامه داشته است و رضایت مندی کامل از سرمربی و کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و تیم برای رسیدن به آمادگی بیشتر آخرین اردوی تدارکاتی خود را قبل از مسابقات از روز جمعه 92/5/18 در گناباد آغاز کرد.

وی افزود : در این اردوی تدارکاتی با چند تیم خوب گنابادی نیز بازی های تدارکاتی انجام خواهد شد و بازیکنان با اصول جدید داوری و تاکتیک های نهایی مورد نظر مربی آشنا خواهند شد.
نوریان اضافه کرد: تیم ستاره هشتم که تحت حمایت ستاد جایزه دانا قرار دارد توانسته است حمایت خوبی از مسئولین شهرستان را هم جلب نماید و بدینوسیله از زحمات امام جمعه محترم گناباد، امام جمعه کاخک، اداره ورزش و جوانان، کمیته فوتسال شهرستان گناباد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر گناباد، اداره آموزش و پرورش گناباد و سایر افرادی که در آماده سازی تیم ما ر ا یاری نمودند تقدیر و تشکر می شود.
ضمنا تیم ستاره هشتم از 25 مرداد تا 5 شهریور ماه 92 در رقابت های کشوری حاضر خواهد بود و از عموم همشهریان عزیز تقاضا می شود برای موفقیت تیم و جوانان گناباد دعا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com